Dzisiaj jest: 21 Sierpień 2017    |    Imieniny obchodzą: Joanna, Kazimiera, Franciszek

 

Polish Dutch English French German Italian Portuguese Russian Spanish Ukrainian
× Uwaga! Serwis florand nie jest już atkualizowany, zapraszamy na naszą nową stronę wsparcieflorystow.pl

Regulamin

  • 31 marzec 2012
  • Napisane przez 
  • Wydrukuj
  • Internetowa kwiaciarnia florand.com.pl prowadzona jest przez firmę Florand Monika i Andrzej Dąbrowscy s.c. z siedzibą w Bożejowicach nr 1c, 59-700 Bolesławiec, identyfikującą się numerami NIP 612 13 60 812 oraz REGON 230363865, wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Wójta Gminy Bolesławiec pod numerami 001427/01 i 001428/01.


    1. Florand prowadzi sprzedaż przesyłek kwiatowych i upominków za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej www.florand.com.pl , mailowo lub przez telefon.
    2. Dostawy kwiatów na terenie Polski realizowane są przez sieć kwiaciarni EuroFlorist. Dostawy upominków realizowane są wyłącznie na terenie Polski przez firmę kurierską UPS.
    3. Opisy i zdjęcia produktów są własnością Florand lub zostały przekazane w użytkowanie przez partnerów Florand.
    4. Wszystkie ceny prezentowane w serwisie florand.com.pl zawierają podatek VAT i obowiązują w momencie składania zamówienia. Kupujący ponosi również opłatę za doręczenie określoną w warunkach i kosztach dostawy.
    5. Niektóre produkty mogą być objęte promocją. Warunki zakupu w promocji mogą różnić się od warunków zakupu zawartych w niniejszym regulaminie. Promocja trwa w określonym terminie i obejmuje tylko wybrane przez Florand produkty. O szczególnych warunkach promocji Klient będzie informowany przez Florand przy wykorzystaniu różnych kanałów komunikacji. Promocje nie łączą się.
    7. Florand zapewnia doręczenie kwiatów w 24 godziny oraz kwiatów i upominków w 48 godzin. Upominki bez kwiatów wysyłamy w ciągu 24 godzin, natomiast przewidywany czas ich dostawy kurierem zależy od tego, jak szybko firma kurierska doręczy przesyłkę (minimum 24 godziny). Szczegółowe zasady określone są terminach realizacji.
    8. Jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy pod podanym adresem, zostawi wiadomość z prośbą o kontakt telefoniczny z Kwiaciarnią. Wiadomość zawierać będzie informacje o przesyłce kwiatowej oraz adresie Kwiaciarni, która realizuje zamówienie. Jeżeli odbiorca nie skontaktuje się z Kwiaciarnią lub biurem Florand i przesyłka nie zostanie doręczona w następnym dniu roboczym, realizacja zamówienia zostanie wstrzymana. Zamówienie będzie musiało zostać złożone ponownie i opłacone w pełni przed ponownym doręczeniem.
    9. Przesyłki do szpitali, hoteli, dużych firm, banków doręczane są do recepcji lub sekretariatu.
    10. Kwiaciarnia realizująca zamówienie może skontaktować się telefonicznie z odbiorcą celem potwierdzenia terminu i adresu dostawy, chyba że zamawiający nie wyrazi zgody na kontakt Kwiaciarni z odbiorcą w treści zamówienia.
    11. W przypadku niezrealizowania zamówienia z winy klienta, np.: podania błędnego adresu, nieuzasadnionej odmowy odbioru zamówienia itp., Florand zastrzega sobie prawo obciążenia klienta kosztami tych produktów oraz dostawy. Florand nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub nie dostarczenie przesyłki wynikające z podania błędnych danych odbiorcy, braku pozytywnej autoryzacji płatności zamawiającego lub nieobecności odbiorcy pod podanym adresem.
    12. Zamówienie jest realizowane po dokonaniu i weryfikacji płatności przy wykorzystaniu jednej z akceptowanych form płatności.
    13. Zmiany w zamówieniu można wprowadzać telefonicznie, faksem lub przez e-mail, w ciągu 60 minut po złożeniu zamówienia lub na co najmniej 48 godzin przed terminem doręczenia. Złożenie zamówienia i dokonanie płatności są warunkami koniecznymi do skutecznego zawarcia umowy.
    14. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim.
    15. Gwarantujemy świeżość kwiatów ciętych przez 3 dni, jeśli będą pielęgnowane w odpowiedni sposób. Przyjęcie dostarczonego produktu oznacza jego akceptację. Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów muszą zostać złożone telefonicznie, faksem, lub przez e-mail w ciągu 24 godzin od terminu doręczenia. Inne w ciągu 7 dni od daty doręczenia.
    Reklamacje dotyczące opóźnienia w doręczeniu kwiatów i upominków w jednej przesyłce przez kuriera DPD muszą zostać zgłoszone do Florand telefonicznie, faksem, lub przez e-mail w ciągu 24 godzin od terminu doręczenia.
    W przypadku samych upominków Florand nie ponosi odpowiedzialności za termin doręczenia przesyłki Odbiorcy.
    16. Florand zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w zamówieniu zgodnie z polityką zastępowania produktu.
    17. Florand zastrzega sobie możliwość odmowy zrealizowania zamówienia w przypadku braku możliwości doręczenia zakupionego produktu lub w przypadku, gdy cena towaru prezentowana w ofercie jest wynikiem pomyłki lub działania osób trzecich. W takim przypadku kwota wpłacona przez Klienta zostanie zwrócona w terminie 7 dni roboczych.
    18. Florand Monika i Andrzej Dąbrowscy s.c., właściciel serwisu internetowego florand.com.pl zapewnia ochronę wszystkich danych osobowych, jakie zostały pozyskane w wyniku prowadzonej działalności zgodnie z obowiązującym prawem (Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz jej późniejsze zmiany). Szczegółowe zasady określa Polityka Prywatności Florand.
    19. Florand.com.pl zastrzega sobie prawo do wykorzystywania podanego adresu e-mail w celach marketingowych własnych produktów, o ile klient wyraził na to zgodę. Zgoda może być cofnięta w każdym czasie.
    20. Florand nie ponosi odpowiedzialności za nie dostarczenie wiadomości sms z potwierdzeniem dostawy z winy operatorów telefonii komórkowej.
    21. Prawem właściwym dla realizacji zakupów w kwiaciarni internetowej florand.com.pl jest prawo polskie, a w szczególności Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U.2002r. nr 144 poz.1204).
    22. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.
    23. Regulamin określa zasady zakupów w florand.com.pl. Złożenie zamówienia oznacza akceptację wszystkich postanowień i informacji zawartych w regulaminie.

    Polityka zastępowania produktu

    Wszystkie kwiaciarnie GFF wyposażone są w dokładne instrukcje dotyczące realizacji zamówień na prezenty kwiatowe. Kwiaciarnie posiadają katalogi kwiatowe z całą kolekcją bukietów i kompozycji, jaka jest dostępna w naszej kwiaciarni internetowej. Zawsze kiedy jest to możliwe, doręczamy bukiety, kompozycje kwiatowe i upominki identyczne z tymi prezentowanymi na zdjęciach. Realizacja zamówienia na konkretny produkt zależy od jego dostępności na rynku. Czasami zastąpienie jednego kwiatu innym może być niezbędne, aby dotrzymać terminu doręczenia. Zawsze robimy wszystko co w naszej mocy, aby bukiet, który otrzymuje odbiorca był jak najbardziej podobny do tego, który Państwo zamawiacie.

    GFF zastrzega sobie prawo dostarczenia bukietu, rośliny ozdobnej, kosza z upominkami lub innego produktu o podobnej jakości i wyglądzie zapewniających najwyższy stopień podobieństwa do oryginału (podobna wielkość, styl i kolorystyka).

    Czekoladki oraz inne pozycje wśród dodatków i upominków mogą się różnić od tych prezentowanych na stronach kwiaciarni internetowej. Gwarantujemy jednak, że będą to zawsze pozycje o tej samej jakości i wartości.

    Płatność za zamówienia


    Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl.


    1. Płatność elektroniczna - kartą kredytową lub szybkim przelewem z banku - po złożeniu zamówienia zostaniesz przekierowana/y szyfrowanym połączeniem na strony DotPay, gdzie dokończysz realizację zamówienia, opłacając je.
    2. Przelewem na konto bankowe - w tytule zapłaty prosimy podać numer zamówienia oraz dopisać "Płatność ze sklepu internetowego". Wysyłka nastąpi po wpłynięciu opłaty za zamówienie na nasze konto:

    Odbiorca: Florand Monika i Andrzej Dąbrowscy s.c., Bożejowice 1c, 59-700 Bolesławiec
    Alior Bank Spółka Akcyjna Oddział w Legnicy, ul. Biskupia 3, 59-220 Legnica

    Dla płatności z banków polskich w PLN
    Numer rachunku: 12 2490 0005 0000 4500 9383 1269

    Dla płatności z banków polskich w EURO
    Numer rachunku: 70 2490 0005 0000 4600 8272 8235

    Dla płatności z banków zagranicznych w PLN
    Waluta rachunku: PLN
    Numer rachunku:
    IBAN: PL 12 2490 0005 0000 4500 9383 1269
    BIC/SWIFT: ALBPPLPW
    Adres banku: Alior Bank Spółka Akcyjna Oddział w Legnicy, ul. Biskupia 3, 59-220 Legnica

    Dla płatności z banków zagranicznych w EURO
    Waluta rachunku: EUR
    Numer rachunku:
    IBAN: PL 70 2490 0005 0000 4600 8272 8235
    BIC/SWIFT: ALBPPLPW
    Adres banku: Alior Bank Spółka Akcyjna Oddział w Legnicy, ul. Biskupia 3, 59-220 Legnica

    Przy doręczeniu przesyłki (za pobraniem).

    Gotówka w kwiaciarni sieci BUKIECIARZ i AMAZONIA.

    Karta kredytową lub płatniczą w kwiaciarni sieci BUKIECIARZ i AMAZONIA.

    www.dotpay.pl - wygodne i bezpieczne płatności w Internecie. System umożliwia realizację transakcji podczas zakupów w trybie on-line, bez ujawniania handlowcom danych karty kredytowej. Proszę w górnym prawym rogu kliknąć na ZAPŁAĆ SPRZEDAWCY, na następnej stronie proszę wpisać nasze ID SPRZEDAWCY: 11962 i kwotę w złotówkach, w tytule proszę napisać np.: ZAPŁATA ZA BUKIET i reszta według standardu.

    × Uwaga! Serwis florand nie jest już atkualizowany, zapraszamy na naszą nową stronę wsparcieflorystow.pl