Dzisiaj jest: 12 Grudzień 2017    |    Imieniny obchodzą: Joanna, Aleksandra, Dagmara

 

Polish Dutch English French German Italian Portuguese Russian Spanish Ukrainian
× Uwaga! Serwis florand nie jest już atkualizowany, zapraszamy na naszą nową stronę wsparcieflorystow.pl

Franczyza Bukieciarz info

Oceń ten artykuł
(3 głosów)

Charakterystyka

Bukieciarz – przepis na kwitnący biznes!

Nie masz pomysłu na dochodowy biznes? Sięgnij po sprawdzony i skuteczny pomysł na prowadzenie nowoczesnej kwiaciarni w systemie franczyzowym Bukieciarz! Skorzystaj z doświadczenia specjalistów, a szybko się dowiesz, co dobry florysta wiedzieć powinien.

Wszystko zaczęło się od pasji do kwiatów i tradycji rodzinnych. Firma Bukieciarz powstała w roku 1994, zajmuje się przede wszystkim sprzedażą detaliczną roślin i kwiatów. Sieć kwiaciarni Bukieciarz liczy obecnie 6 placówek własnych. Kwiaciarnie te są umiejscowione w bardzo różnorodnych lokalizacjach (ulicznej, na targowisku i w centrach handlowych), co daje istotną przewagę konkurencyjną w zakresie wiedzy o prowadzeniu kwiaciarni w różnorodnym i zmiennym otoczeniu, segmentacji asortymentu (wiedzy o produktach i ich rentowności), oddziaływaniu na Klientów, stosowaniem dopasowanych
narzędzi marketingowych i reklamowych.

Kwiaciarnia Bukieciarz to coś więcej, niż miejsce sprzedaży kwiatów. Mamy ambicje oferować naszym Klientom innowacyjne produkty i usługi florystyczne, które upiększą ich otoczenie. Żeby realizować nasze plany zaczynamy od właściwie zaaranżowanej przestrzeni. To ona, między innymi, decyduje o tym, czy Klient poczuje się u nas swobodnie, wygodnie, zostanie i będzie do nas wracał.

Dzięki pracy włożonej w zaprojektowanie wersji sklepu zgodnej z wytycznymi Bukieciarz, powstało miejsce, w którym jakość Marki Bukieciarz odbierana jest wszystkimi zmysłami.

Filozofia kontaktów handlowych XXI wieku przekracza sferę wymiernych korzyści materialnych i aspiruje do sfery zapewniania Klientom satysfakcji, oraz podwyższania komfortu ich życia. Niech zacznie się to właśnie od naszej kwiaciarni Bukieciarz.


Wymagania

Kryteria przyjęcia do systemu franczyzowego Bukieciarz:

•akceptacja celów i zasad działania systemu Bukieciarz zapisanych w Umowie Franczyzowej i w Podręczniku Operacyjnym systemu;
•dysponowanie odpowiednią lokalizacją:
◦powierzchnia lokalu optymalnie ok. 50 m2 -150 m2 w zależności od wariantu lokalizacyjnego,
◦położenie: przy głównej ulicy, w miejscu o silnym natężeniu ruchu pieszego lub w galerii handlowej,
◦bliskość instytucji publicznych, kościołów, podnosi atrakcyjność lokalizacji kwiaciarni,
◦tytuł prawny do nieruchomości lub lokalu (zawarta umowa najmu) na okres min. 5 lat;
•środki finansowe na pokrycie wydatków związanych z opłatą wstępną oraz kosztami remontów i adaptacji wyposażenia kwiaciarni do standardów systemu
Bukieciarz;
•prowadzenie własnej działalności gospodarczej (jako osoba fizyczna lub w formie spółki osobowej albo kapitałowej), względnie gotowość do jej
założenia;
•gotowość do osobistego zaangażowania się w prowadzenie kwiaciarni, chęć podnoszenia jakości obsługi Klientów oraz umiejętność bacznej obserwacji
zapotrzebowania na zmiany służące uatrakcyjnianiu oferty kwiaciarni;
•doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej (mile widziane);
•zdolności menadżerskie.


Korzyści

Dzięki umowie franczyzowej Franczyzobiorca uzyska wieloletnie (5 lat z możliwością dalszego przedłużenia) prawo do działania na rynku pod marką
Bukieciarz, zapewniając sobie w ten sposób następujące wsparcie od organizatora systemu:

•pomoc w wyborze i adaptacji lokalu;
•pakiet szkoleń wstępnych dla Franczyzobiorcy i jego pracowników;
•pakiet brandingowy zapewniający jednakową identyfikację wizualną placówek;
•przekazanie Podręcznika Operacyjnego zawierającego szczegółowe wytyczne dotyczące zarządzania kwiaciarnią;
•przekazanie Księgi Wizualizacji zawierającej informacje umożliwiające sprawne stworzenie lub przebudowanie kwiaciarni zgodnie ze standardami
kwiaciarni Bukieciarz;
•pakiet działań promocyjno-marketingowych;
•kompleksową pomoc w otwarciu kwiaciarni;
•zapewnienie regularnych dostaw lub wskazanie sprawdzonych dostawców dla kwiaciarni z wynegocjowanymi rabatami sieciowymi na dostawy;
•wyłączność terytorialną;
•stałe wsparcie szkoleniowe i marketingowe;
•stałą opiekę koordynatora sieci Bukieciarz;
•bieżące aktualizacje i udoskonalenie standardów i procedur w zakresie prowadzenia kwiaciarni;

Dzięki naszemu wsparciu nawet nie posiadający doświadczenia w prowadzeniu działalności florystycznej będą w stanie samodzielnie poprowadzić własną
kwiaciarnię Bukieciarz.

W przypadku chęci dalszego rozwoju w branży florystycznej zapewniamy naszym Partnerom na korzystnych warunkach skorzystanie z przygotowanych pakietów
franczyzowych pod następującymi markami:

•Florand - franczyzowa hurtownia kwiatów;
•Amazonia - franczyzowe salony florystyczne;
•Party Flowers - franczyzowe pracownie florystyczne;
•Akademia Florystyczna - franczyzowe ośrodki szkoleniowe.


Opłaty

Przewidywana suma inwestycji


Kwota inwestycji od 60 do 100 tys. zł netto, w tym:

•opłata licencyjna - 10 tys. zł netto , w zamian za:
◦możliwość korzystania ze znaku Bukieciarz;
◦korzystanie z naszego portfolio;
◦przekazanie Podręcznika Operacyjnego;
◦przekazanie Księgi Wiuzualizacji;
•opłata dostosowawcza – 25 tys. zł netto, w zamian:
◦pakiet brandingowy (wizualizacja kwiaciarni, ulotki, wizytówki, przywieszki, papier firmowy, koperty, itd.);
◦przyłączenie do naszej platformy informatycznej;
◦szkolenia wstępne pracowników i właścicieli (florystyczne, obsługa klienta, wdrożenie systemu);
◦pomoc naszego personelu przed i w pierwszym tygodniu otwarcia kwiaciarni;
◦Rozliczenie opłat licencyjnych w okresie pilotażu projektu budowy sieci franczyzowej bukieciarz.

Dla pierwszych trzech Franczyzobiorców, którzy przystąpią do systemu franczyzowego Bukieciarz opłata licencyjna wyniesie 7,5 tys. zł netto (zamiast 10 tys. zł).

Opłaty bieżące są jedyną formą kosztów miesięcznych w modelu finansowym
Franczyzobiorcy, których wysokość wynosi:

•Opłata administracyjna – w wysokości 2% miesięcznie od osiągniętej przez kwiaciarnię w danym miesiącu wartości sprzedaży netto.
•Fundusz marketingowy – w wysokości 2% miesięcznie od osiągniętej przez kwiaciarnię w danym miesiącu wartości sprzedaży netto.

Ostatnio zmieniany środa, 22 październik 2014 16:23
× Uwaga! Serwis florand nie jest już atkualizowany, zapraszamy na naszą nową stronę wsparcieflorystow.pl

Skomentuj