Dzisiaj jest: 23 Luty 2020    |    Imieniny obchodzą: Romana, Izabela, Damian

 

Polish Dutch English French German Italian Portuguese Russian Spanish Ukrainian
× Uwaga! Serwis florand nie jest już atkualizowany, zapraszamy na naszą nową stronę wsparcieflorystow.pl

Pasaż Czerwona Torebka – miejsce na Twoją kwiaciarnię

Rate this item
(0 votes)

Od kilku lat na polskim rynku handlu zachodzą bardzo dynamiczne zmiany. Klienci cenią wygodę i szybkość zakupów dokonywanych blisko domu oraz dbałość o jakość kupowanych produktów. Po sukcesie trzech ogólnopolskich sieci handlowych – Eurocashu, Biedronki i Żabki – poznańska spółka Czerwona Torebka (dawniej Świtalski & Synowie) wprowadza na rynek nową koncepcję biznesową pod nazwą „Czerwona Torebka – platforma dla handlu detalicznego”. Opracowana koncepcja obiektu komercyjnego jest ukierunkowana na stworzenie jak najlepszych warunków dla obsługi konsumenta, dopasowanie powierzchni handlowej do potrzeb najemcy oraz minimalizację kosztów eksploatacji.

Pasaż handlowy Czerwona Torebka to zespół lokali handlowo-usługowych o wysokim standardzie, zlokalizowanym w nowoczesnym, jednokondygnacyjnym budynku zaprojektowanym w oparciu o nowoczesną, przyjazna dla środowiska technologie stalowych konstrukcji szkieletowych. Wszystkie lokale posiadają osobne wejścia, a zadaszenie wzdłuż frontowej elewacji lokali tworzy czytelny system komunikacji. Cechą wyróżniającą obiekt jest przestronny i dobrze oświetlony parking, ułatwiający klientom szybki i bezpośredni dostęp do poszczególnych sklepów.

Jest to innowacyjny koncept pasaży handlowych charakteryzujący się funkcjonalna architekturą i ekonomicznymi rozwiązaniami, które poprzez precyzyjny dobór lokalizacji, wysoki standard oraz komplementarna ofertę specjalistycznych branż zaspokajają oczekiwania klientów. Poprzez rozbudowaną sieć ekspansji na terenie całej Polski, potężną bazę lokalizacji oraz jednolity format obiektu umożliwi najemcom szybki rozwój handlowy na terenie całego kraju. Projekt ma charakter progresywny, liczba otwieranych obiektów będzie wzrastała z roku na rok. W ciągu 10 lat spółka planuje uruchomić do 2000 obiektów handlowych, a potencjał platformy dla handlu detalicznego w Polsce ocenia docelowo na 4500 obiektów. Obiekty będą zlokalizowane na dużych osiedlach mieszkaniowych, przy głównych szlakach komunikacyjnych oraz ważnych obszarach handlowo-usługowych średniej wielkości miast. W zależności od specyfiki i potencjału danej lokalizacji, wśród najemców znajdą się zarówno sieci popularnych, ogólnopolskich marek, jak również regionalni przedsiębiorcy.

Grupa Florystyczna Florand rozpoczęła w tym roku współpracę z poznańską spółką Czerwona Torebka. Efektem współpracy w ramach platformy dla handlu detalicznego będzie rozwój ogólnopolskiej sieci kwiaciarni franczyzowych Bukieciarz w pasażach handlowych Czerwona Torebka. Korzyści współpracy są obopólne. Bukieciarz i partnerzy franczyzowi skorzystają z dynamicznego rozwoju i dostępu do nowoczesnych powierzchni handlowych. Standaryzacja powstających lokali pozwala na obniżenie kosztów przystosowania lokalu do wymogów obowiązujących w sieci Bukieciarz. Spółka Czerwona Torebka dzięki współpracy z firmą Bukieciarz zyskuje partnera z kilkunastoletnim doświadczeniem w budowaniu sieci dobrze prosperujących kwiaciarni, mając gwarancję, że potrafią konkurować nie tylko asortymentem i świeżością towaru, ale również jakością obsługi klienta i niewygórowaną ceną.

Oferta najemców obiektów handlowych Czerwona Torebka jest skierowana do klientów poszukujących dobrych jakościowo towarów i usług w atrakcyjnych cenach. Oprócz kwiaciarni Bukieciarz w pasażach działać będą sklep spożywczy, mięsny, rybny, drogeria, warzywniak i piekarnia z cukiernią. W zależności od potencjału handlowego danej lokalizacji i wielkości działki dodawane będą punkty usługowe i kolejne sklepy. Czerwone Torebki nie konkurują ze sklepami wielkopowierzchniowymi ani galeriami handlowymi. Najemcy będą oferowali asortyment komplementarny w stosunku do obiektów handlowych znajdujących się w ich sąsiedztwie.

Opracowana przez spółkę koncepcja obiektu komercyjnego jest ukierunkowana na stworzenie jak najlepszych warunków dla obsługi klienta oraz dostosowanie powierzchni handlowej do potrzeb najemcy. Koncept Czerwona Torebka idealnie współgra z polityką lokalową Bukieciarz, w której szczególną uwagę zwracamy na dostępność przestronnych parkingów w bezpośrednim sąsiedztwie kwiaciarni, z których klienci mogą dostać się bezpośrednio do lokalu. Ważne jest to, że inwestycje powstają w miejscach, gdzie odbywa się intensywny ruch samochodowy oraz pieszy. Są to gęsto zaludnione osiedla mieszkaniowe, główne szlaki komunikacyjne oraz ważne strefy handlowo-usługowe. Brak powierzchni wspólnych pozwala obniżyć koszty eksploatacji.

Jestem przekonany, że innowacyjny koncept pasaży handlowych Czerwona Torebka to idealne miejsce na otwarcie Twojej kwiaciarni. Kwiaciarnia Bukieciarz to coś więcej, niż miejsce sprzedaży kwiatów. Mamy ambicje oferować naszym Klientom innowacyjne produkty i usługi florystyczne, które upiększą ich otoczenie. Żeby realizować nasze plany zaczynamy od właściwie zaaranżowanej przestrzeni. To ona, między innymi, decyduje o tym, czy Klient poczuje się u nas swobodnie, wygodnie, zostanie i będzie do nas wracał. Dzięki pracy włożonej w zaprojektowanie wersji sklepu zgodnej z wytycznymi Bukieciarz, powstało miejsce, w którym jakość marki Bukieciarz odbierana jest wszystkimi zmysłami.

Jeżeli chcesz otworzyć kwiaciarnię franczyzowa Bukieciarz w powstających pasażach handlowych Czerwona Torebka to sprawdź lokalizacje i skontaktuj się z nami.

 

Planowane lokalizacje i terminy uruchomienia