Dzisiaj jest: 15 Sierpień 2020    |    Imieniny obchodzą: Maria, Napoleon, Stefan

 

Polish Dutch English French German Italian Portuguese Russian Spanish Ukrainian
× Uwaga! Serwis florand nie jest już atkualizowany, zapraszamy na naszą nową stronę wsparcieflorystow.pl

Korepetycje z biznesu florystycznego

Rate this item
(3 votes)

Stowarzyszenie Florystów Polskich zaprasza chętnych z branży florystycznej do wzięcia udziału w dwudniowym szkoleniu  pt. KOREPETYCJE Z BIZNESU FLORYSTYCZNEGO, które odbędzie się w dniach:

8-9 kwietnia 2013 r. we Wrocławiu

15-16 kwietnia 2013 r. w Katowicach

22-23 kwietnia 2013 r. w Krakowie

CZAS:  2 dni x 8 godzin dydaktycznych

ZAKRES TEMATYCZNY WARSZTATÓW:

1 dzień
Profesjonalna obsługa klienta źródłem przewagi nad konkurencją
Szkolenie na temat, jak zdobyć i utrzymać klienta, jak skutecznie sprzedawać kwiaty i usługi florystyczne.

2 dzień
Strategie rozwoju przedsiębiorstwa florystycznego
Prezentacja strategii rozwoju firm z branży kwiatowej. Analiza tematu: jak wybór strategii rozwoju firmy wpłynie na jej konkurencyjność na rynku.

Analizując obecną sytuację na rynku kwiatowym oraz potrzeby zdobywania wiedzy i umiejętności niezbędnych w prowadzeniu biznesu florystycznego, proponuję Państwu dwudniowe szkolenie. Pierwszy dzień to szkolenie na temat jak zdobyć i utrzymać klienta, jak skutecznie sprzedawać kwiaty i usługi florystyczne. Natomiast drugi dzień to prezentacja strategii rozwoju firm z branży kwiatowej oraz analiza jak wybór strategii rozwoju wpłynie na konkurencyjność firmy.

Cena szkolenia – dwa dni - 400 zł (dla członków SFP), 500 zł (dla osób nie będacych członkami SFP)

Metody szkolenia:

Interaktywny wykład poparty praktyczną ilustracją umiejętności i wskazaniem ćwiczeń do osiągnięcia profesjonalizmu połączony z przykładami z życia i rynku kwiatowego.
Ćwiczenia indywidualne i grupowe - ćwiczenia „rozgrzewające” umysł i wprowadzające do tematu.
Sytuacje symulowane - scenki handlowe - dla analizy i zilustrowania narzędzi oraz konkretnych reakcji klientów.

Profesjonalna obsługa klienta źródłem przewagi konkurencyjnej

Pierwszy dzień to szkolenie na temat jak zdobyć i utrzymać klienta, jak skutecznie sprzedawać kwiaty i usługi florystyczne.

W czasie szkolenia uczestnicy dowiedzą się m.im.:
• Dotarcie do serc i umysłów klientów.
• Typologia klientów i zasady pracy z klientem.
• Potrzeby klientów w zakresie jakości obsługi.
• Obsługa klienta.
o Standardowe zasady komunikacji
o Podstawowe zasady w kontakcie z klientem
o Spotkanie z klientem
o Etapy rozmowy handlowej
• Ocena obsługi klienta.
• Jak zatrzymać klienta, jak sprawić aby stał się wierny kwiaciarni?
• Trudne sytuacje w kwiaciarni – jak wykorzystać niezadowolenie klientów?
• Techniki sprzedaży
• Techniki obrony ceny
• Sprzedaż komplementarna – szansą na zwiększenie przychodów i zysków w kwiaciarni


Strategie rozwoju przedsiębiorstwa florystycznego.

Drugi dzień to prezentacja strategii rozwoju firm z branży kwiatowej. Analiza jak wybór strategii rozwoju wpłynie na konkurencyjność firmy.

W czasie szkolenia uczestnicy dowiedzą się m.im.:
• Jak wykorzystać kryzys gospodarczy do umocnienia pozycji kwiaciarni na lokalnym rynku.
• Gdzie się podziały zyski z Twojej kwiaciarni?
• Budowanie wizerunku kwiaciarni.
• Jak uwieść klienta - visual merchandising w kwiaciarni.
• Pozycjonowanie klienta.
• Tak naprawdę to chodzi o wartość, a nie o cenę – polityka cenowa.
• Konkurować nie tylko ceną ale jakością i inwencją.
• Nowoczesna logistyka szansą na obniżenie kosztów dystrybucji kwiatów.
• Jak zoptymalizować proces zaopatrzeniowy i obniżyć koszty.
• Jak tendencje demograficzne wpłyną na rynek kwiatowy.
• Współpraca firm szansą na rozwój branży kwiatowej.

Zainteresowanych wzięciem udziału w ogłoszonych szkoleniach prosimy o przesłanie na adres Stowarzyszenia formularza zgłoszeniowego, dostępnego pod adresem:

http://www.floryscipolscy.pl/podstrona/do-pobrania/upload/pliki/9c6c114968027d1e9050c3bc0dd1ab7a.pdf

Szkolenie poprowadzi: Andrzej Dąbrowski – magister ekonomii. Urodził się, mieszka i pracuje w Bolesławcu. Wżenił się w biznes florystyczny w 1994 roku i w związku tym pozostał do dzisiaj. W międzyczasie ukończył Akademię Ekonomiczną we Wrocławiu w zakresie zarządzanie przedsiębiorstwem. Studia zakończył obroną pracy magisterskiej na temat "Uwarunkowania innowacyjne rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie Florand". Czas studiów to dla niego wspaniałe doświadczenie, gdzie mógł swoje dotychczasowe działania przedsiębiorcy uzupełnić wiedzą zdobywaną na wykładach i ćwiczeniach.

Działalność w branży kwiatowej zaczynał od prowadzenia kwiaciarni, rozwijając firmę do sieci kilku kwiaciarni, obecnie wdraża własny projekt kwiaciarni franczyzowych Bukieciarz. W między czasie rozwinął sprzedaż hurtową i import w firmie Florand. Kolejnym etapem rozwoju w branży było stworzenie ośrodka szkoleniowego Akademia Florystyczna i pracowni florystycznej Party Flowers. Wszystkie stworzone marki to obecnie gotowe koncepty franczyzowe, które mają za zadanie ułatwić rozwój lub rozpoczęcie biznesu w branży florystycznej.

Zajmuje się praktycznym zastosowaniem wiedzy z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem florystycznym. Obecnie świadczy usługi doradcze i szkoleniowe dla firm z branży kwiatowej w oparciu o szeroką, praktyczną i teoretyczną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem, zdobytą podczas kilkunastoletniej działalności w biznesie kwiatowym. Świadczy również profesjonalne usługi treningu osobistego dedykowane przedsiębiorcom działającym w branży kwiatowej. Przygotowuje strategie rozwoju przedsiębiorstw branży kwiatowej. Przeprowadza teoretyczne szkolenia z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem florystycznym. Prowadzi badania i analizy rynku kwiatowego. Swoją pasją, wiedzą i doświadczeniem chętnie dzieli się pisząc artykuły o biznesie florystycznym publikowane na forumkwiatowe.pl i w czasopiśmie NDiO - Flora.

Przedstawiona powyżej oferta to gwarancja profesjonalnego przekazania wiedzy teoretycznej i praktycznej, opartej na wieloletnim doświadczeniu w polskiej branży kwiatowej. Każdy uczestnik szkolenia uzyska wiele prostych rad oraz odpowiedzi na nurtujące pytania dotyczących działania przedsiębiorstwa w bardzo konkurencyjnym otoczeniu. Przedstawiane w szkoleniu strategie oparte są na przykładach przedsiębiorstw florystycznych polskich i zagranicznych.

Andrzej Dąbrowski

Konsultant w biznesie florystycznym

konsultant-300x150 lubie-to

Zapraszam na mój fanpage na Facebooku KONSULTANT W BIZNESIE FLORYSTYCZNYM, gdzie znajdziecie aktualne informacje z branży kwiatowej, oraz wiele innych artykułów ciekawych dla florystów. Jeżeli polubicie ten profil to na bieżąco będziecie informowani o aktualnościach ważnych dla florystów, szczególnie z zakresu prowadzenia firmy. Jestem przekonany, że regularne czerpanie wiedzy z polecanych przeze mnie artykułów i wdrażanie w życie proponowanych rozwiazań przyczyni się do rozkwitu Waszych biznesów florystycznych.

 

 

Last modified on Wednesday, 05 June 2013 18:01
× Uwaga! Serwis florand nie jest już atkualizowany, zapraszamy na naszą nową stronę wsparcieflorystow.pl