Error
  • JUser: :_load: Unable to load user with ID: 66
  • JUser: :_load: Unable to load user with ID: 142
Dzisiaj jest: 15 Lipiec 2020    |    Imieniny obchodzą: Henryk, Włodzimierz, Brunon

 

Polish Dutch English French German Italian Portuguese Russian Spanish Ukrainian

Na co dzień zajmuję się biznesem kwiatowym, świadczę usługi doradcze, piszę artykuły na temat branży florystycznej oraz interesuję się analizami, statystykami rynku kwiatowego. Ostatnio wśród uczestników rynku kwiatowego wiele się mówi o trudnej sytuacji kwiaciarzy i florystów w Polsce. Konieczne są szybkie i skuteczne działania aby tą sytuacje poprawić. Nie będzie to zadanie łatwe, potrzeba wiele chęci do działania, wzajemnej życzliwosci i odrobinę bezinteresowności. Potrzebna jest współpraca wszystkich podmiotów branży, tylko wtedy możemy zrobić coś pozytywnego dla całej branży aby nasze biznesy rozkwitały.

Aby uzdrawiać sytuację na rynku kwiatowym trzeba najpierw sporządzić diagnozę. Chciałbym przeprowadzić kilka ankiet dotyczących branży kwiatowej w Polsce.

Na co dzień zajmuję się biznesem kwiatowym, świadczę usługi doradcze, piszę artykuły na temat branży florystycznej oraz interesuję się analizami, statystykami rynku kwiatowego. Ostatnio wśród uczestników rynku kwiatowego wiele się mówi o trudnej sytuacji kwiaciarzy i florystów w Polsce. Konieczne są szybkie i skuteczne działania aby tą sytuacje poprawić. Nie będzie to zadanie łatwe, potrzeba wiele chęci do działania, wzajemnej życzliwosci i odrobinę bezinteresowności. Potrzebna jest współpraca wszystkich podmiotów branży, tylko wtedy możemy zrobić coś pozytywnego dla całej branży aby nasze biznesy rozkwitały.

Aby uzdrawiać sytuację na rynku kwiatowym trzeba najpierw sporządzić diagnozę. Chciałbym przeprowadzić kilka ankiet dotyczących branży kwiatowej w Polsce.

  • 12 November 2012
  • Written by

Choinka, światełka, bombki, przystrojone ulice, spotkania z bliskimi, świąteczne zakupy itp. – przed nami coraz wyraźniej jawi się obraz Świąt Bożego Narodzenia. W tym czasie wiele firm chce docenić swoich strategicznych klientów. Robi to m.in. obdarowując ich prezentami. Wiedzą o tym przedsiębiorstwa oferujące różnego typu gadżety firmowe, podsyłając w związku z tym przeróżne propozycje. Firmy, pamiętając o kosztach, zastanawiają się – kupić czy nie kupić? A jeśli kupić, to co? Jakie prezenty zostaną dobrze odebrane przez klientów a przy okazji leżą w zasięgu możliwości firmy?

Dziekuję za wypełnienie ankiety "Słabe i mocne strony przedsiebiorstw branży kwiatowej".

Jeżeli jesteś zainteresowany wynikami ankiety to prześlij maila na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. w tytule pisząc "WYNIKI ANKIETY".

Na co dzień zajmuję się biznesem kwiatowym, świadczę usługi doradcze oraz interesuję się analizami, statystykami rynku kwiatowego. Wiele artykułów na ten temat można przeczytać na mojej stronie www.florand.com.pl.

Aby uzdrawiać sytuację na rynku kwiatowym trzeba najpierw sporządzić diagnozę. Chciałbym przeprowadzić kilka ankiet dotyczących branży kwiatowej w Polsce. Aby te badania były miarodajne, zależy mi aby dotrzeć do jak największej liczby respondentów? Dlatego proszę o pomoc w wysyłce zaproszeń do ankiety. Wystarczy w mailu przesłać do znajomych osób z branży link: http://moje-ankiety.pl/respond-33933/sec-MckVHK1U.html z prośbą o wypełnienie ankiety. Dziękuję za pomoc!

Czy w Polsce można uczciwie prowadzić firmę i być dumnym, że się oddaje państwu podatki? Zdaniem Władysława Frasyniuka to niemożliwe.
- Mam niemiecki oddział mojej firmy i widzę, że dla Niemców jestem partnerem, a dla polskiego rządu nie - twierdzi ostro Władysław Frasyniuk legenda "Solidarności", który prowadzi własną firmę transportową.

W Niemczech zaginęły mu faktury. - Alarmujemy tamtejsze biuro rachunkowe. A oni: spokojnie, nic się nie stało, strata to strata, papiery zginęły, zdarza się. Szaleni? Nie, ich skarbówka podobnie: spokojnie, nic się nie stało, macie prawo do błędów. Proszę sobie wyobrazić tę samą sytuację w Polsce. - opowiada.

Dziekuję za wypełnienie ankiety "Badanie koniunktury w branży florystycznej".

Jest to kolejna ankieta z planowanego cyklu. Porównanie wyników tej ankiety do wyników poprzedniej ukaże nam jeszcze dokładniejszy obraz branży kwiatowej w Polsce.

Jeżeli jesteś zainteresowany wynikami ankiety to prześlij maila na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. w tytule pisząc "WYNIKI ANKIETY".

Na co dzień zajmuję się biznesem kwiatowym, świadczę usługi doradcze oraz interesuję się analizami, statystykami rynku kwiatowego. Wiele artykułów na ten temat można przeczytać na mojej stronie www.wsparcieflorytow.pl.

Aby uzdrawiać sytuację na rynku kwiatowym trzeba najpierw sporządzić diagnozę. Chciałbym przeprowadzić kilka ankiet dotyczących branży kwiatowej w Polsce. Aby te badania były miarodajne, zależy mi aby dotrzeć do jak największej liczby respondentów? Dlatego proszę o pomoc w wysyłce zaproszeń do ankiety. Wystarczy w mailu przesłać do znajomych osób z branży link: http://moje-ankiety.pl/respond-81910/sec-2Lwos7bL.html z prośbą o wypełnienie ankiety. Dziękuję za pomoc!

W listopadowym numerze czasopisma Biznes Ogrodniczy ukaże sie artykuł na temat dodatków florystycznych.  Pani redaktor Agnieszka Idziak zwróciła się do mnie z pytaniami na temat oferty kwiatów sztucznych, dodatków florystycznych i gotowych kompozycji. Poniżej moje odpowiedzi, mam nadzieję, że będą pomocne.

  • 29 August 2012
  • Written by

Większość z nas ma swoją jedną, ulubioną kwiaciarnię, którą odwiedza,  gdy zbliża się jakaś większa uroczystość albo rocznica. Ale co właściwie sprawia, że mimo tak wielu kwiaciarń na rynku, nie mamy ochoty na eksperymenty i zawsze wracamy w to samo miejsce? Nasza koleżanka z ekipy Euroflorist w swoim artykule w magazynie „Bukiety” ciekawie opisała cechy kwiaciarni, o której marzy każdy klient.

Często spotykamy się z opinią, że czasy są trudne i że coraz trudniejsze będą, że klientów niełatwo skłonić do zakupów, że ludzie rezygnują z produktów drugiej potrzeby, że są wymagający, narzekają na finanse etc. Jak się temu nie poddać i mimo gorszych okoliczności odnieœć sukces sprzedażowy w kwiaciarni? Na co zwrócić uwagę i co wprowadzić do oferty, aby to właśnie naszą kwiaciarnię chcieli odwiedzać i polecać innym nasi wierni Klienci?
Z pewnością przepisów na sukces jest wiele, my skupimy się dziś na dwóch aspektach : psychologicznym i wizerunkowym, które wzajemnie się przenikają i uzupełniają.

Dopóki Europa nie poradzi sobie z kryzysem i zdecydowanie nie stanie na nogi, nie mamy co liczyć na lepsze wyniki polskiej gospodarki. Po dość dobrym początku roku zaczęło się wyraźne pikowanie.

Page 4 of 6