Error
  • JUser: :_load: Unable to load user with ID: 142
Dzisiaj jest: 15 Lipiec 2020    |    Imieniny obchodzą: Henryk, Włodzimierz, Brunon

 

Polish Dutch English French German Italian Portuguese Russian Spanish Ukrainian
  • 17 February 2012
  • Written by

O tym, że poświęcenie kilku minut dziennie podczas udostępnienia florystycznej ciekawostki może przyczynić się do większej świadomości marki naszej kwiaciarni oraz o tym, jak przekonać statystycznego fana, aby dokonał zakupu właśnie u nas, dowiecie się z najnowszego artykułu „Kwiaciarnia na Facebooku potrzebna od zaraz”. 

Będąc w Paryżu na targach franczyzowych Franchise Expo Paris które odbyły się 20-23 marca tego roku w Paryżu odwiedziłem kilka stoisk firm z branży kwiaciarskiej, miedzy innymi imponująco przygotowane stoisko Grupy Le Jardin Des Fleurs. Wizyta ta miała podłoże sentymentalne, mogłem osobiście poznać najważniejszych ludzi w firmie, o której wcześniej tyle czytałem. Miałem okazję do rozmowy z menadżerem ds. wdrożeń panem Guy Laffargue oraz prezesem firmy panem Benoit Ganem.

  • 29 November 2011
  • Written by

W kioskach znajdziecie już najnowszy zimowo-świąteczny numer kwartalnika „Bukiety”. Pomiędzy mnóstwem inspiracji i dekoracji świątecznych znajdziecie nasz najnowszy artykuł z serii „Florysta potrafi”. Tym razem temat noworocznych postanowień potraktowaliśmy bardzo florystycznie. Nasze kwiaciarnie opowiedzą o swoich kwiaciarnianych planach i marzeniach na rok 2012, trendach oraz o tym, jak widzą klienta pukającego do drzwi ich kwiaciarń po 1 stycznia. Zapraszamy do lektury i czekamy na Wasze opinie!

Firma FLORAND udowodniła w piętnastu latach działalności, że jest godnym zaufania partnerem w biznesie. Jest jednym z największych w regionie hurtowym sprzedawcą kwiatów. Na jej sukces znaczący wpływ miały: zaangażowanie i fachowość pracowników, wsłuchiwanie się w potrzeby klientów, bogaty asortyment roślin i kwiatów w najwyższej jakości, wszechstronność działania, ciągle wprowadzane innowacje, wysoka jakość świadczonych usług, oraz znakomita lokalizacja. Nie bez znaczenia jest fakt, że pomimo działalności w jednej  branży profil firmy jest bardzo zróżnicowany: import, sprzedaż hurtowa, sprzedaż detaliczna, budowa sieci kwiaciarni franczyzowych, wykonywanie usług florystycznych i szkoleniowych. Dzięki temu ma bardzo duże doświadczenie i wiedzę o branży.

Czy sięgnięcie po unijne fundusze może doprowadzić do ruiny prywatne przedsiębiorstwo? Okazuje się, że tak. Flower Nordica zamierzała wejść z innowacyjnym projektem bukietomatów. Spółka otrzymała dofinansowanie ze środków UE, jednak wkrótce po podpisaniu umowy ministerstwo zmieniło zdanie. Dotacja została cofnięta, a spółka pogrążyła się w milionowych długach.

Bukiet kwiatów z automatu - to miał być dobry, innowacyjny pomysł biznesowy gdańskiej spółki Flower Nordica. Automaty miały stać na lotniskach i stacjach benzynowych w całym kraju. Prosta zasada - wrzucasz pieniądze, otrzymujesz bukiet - miała gwarantować szybki sukces projektu. Szansą na jego realizację była dotacja z unijnych środków.

HISTORIA MARKI BUKIECIARZ

  • 29 August 2011
  • Written by

Choć za oknem pełnia lata, śpieszymy donieść, że w sprzedaży ukazał się już jesienny numer magazynu „Bukiety”. Mamy nadzieję, że tematyka alternatywnych i nowoczesnych źródeł zaopatrywania kwiaciarń  zainteresuje nie tylko ich właścicieli, ale i każdego, kto jest ciekawy skąd biorą się kwiaty w jego osiedlowej kwiaciarni. Przyjemnej lektury.

BUKIETY NR 3 (54) 2011

W jesiennym numerze BUKIETÓW ukazał się artykuł opisujący nowoczesne sposoby zakupu kwiatów. Również my mogliśmy podzielić się naszym doświadczeniem w tym temacie.

  • 18 May 2011
  • Written by

Witamy serdecznie wszystkich naszych czytelników, Tych którzy goszczą u nas regularnie, jak i Tych, którzy zaglądają tu od czasu do czasu. Dziś zapraszamy Was do lektury naszego nowego artukułu, którzy ukazał się w letnim wydaniu magazynu “Bukiety”. Mamy nadzieję że będzie on inspiracją dla wszystkich florystów, a dla pozostałych czytelników miłym przerywnikiem w ciągu dnia! Życzymy przyjemnej lektury!

  • 09 February 2011
  • Written by

Poniżej prezentujemy Wam wywiad z właścicielką Kwiaciarni Raj, należącą do sieci EuroFlorist. Wywiad ukazał się w najnowszym numerze pisma „Bukiety”! Zapraszamy do lektury! 

Choć komputer i internet w kwiaciarni już nikogo nie dziwią, to jednak wciąż nie wszyscy decydują się na taką rewolucję we florystycznym biznesie. A szkoda… Dlatego  pomimo świadomości, że w dzisiejszych czasach wspomniany tandem to  podstawa, warto pokusić się o kolejną innowację – sklep on-line. Możemy być pewni, że komputer, internet i sklep internetowy to trio, które w niedalekiej przyszłości przyniesie nam ogromne profity.

Page 5 of 6