Dzisiaj jest: 21 Styczeń 2019    |    Imieniny obchodzą: Agnieszka, Inez, Jarosław

 

Polish Dutch English French German Italian Portuguese Russian Spanish Ukrainian
  • Bukieciarz
× Uwaga! Serwis florand nie jest już atkualizowany, zapraszamy na naszą nową stronę wsparcieflorystow.pl

Marka Bukieciarz

Oceń ten artykuł
(1 głos)

HISTORIA MARKI BUKIECIARZ

 

 

Założenie firmy.
We wrześniu 1994 roku powstała nasza pierwsza kwiaciarnia w Lubaniu. Był to początek firmy BUKIECIARZ. Na tym etapie nie myślelismy jeszcze o marce. Nasze logo ograniczało się do napisu KWIACIARNIA oraz imienia i nazwiska właściciela.

 

Pierwsza kwiaciarnia w Bolesławcu.
W lipcu 1996 roku otworzyliśmy pierwszą kwiaciarnię w Bolesławcu na nowym Targowisku Miejskim przy ulicy Wesołej. W tym czasie zaczęliśmy zwracać uwagę na szczegóły. Graficzny element kwiatowy przy nazwie firmy miał wyróżnić nas wśród konkurencji.

  

Powstanie marki BUKIECIARZ.
W roku 1999 wraz z rozpoczęciem działań marketingowych zaczęliśmy myśleć o zmianie nazwy firmy. Miała to być polska nazwa związana z branżą, wskazująca w jednym słowie co robimy na co dzień. W ten sposób powstała nazwa kwiaciarni - BUKIECIARZ.

Rozwój firmy.
We wrzesniu 2001 roku, wraz z otwarciem pierwszego marketu w Bolesławcu – HYPERNOVA, w pasażu tego marketu powstała nasza kwiaciarnia. Było to bardzo trudna a zarazem trafna decyzja. W tym czasie logotyp z samego napisu zmienia się w znak słownograficzny. Literka „U” staje się wazonikiem dla bukietu kwiatowego.

Powstanie strony internetowej www.bukieciarz.com.pl
W 2005 roku powstaje strona internetowa kwiaciarni BUKIECIARZ. Ma być wizytówką firmy oraz miejscem prezentacji naszego portfolio. Dla potrzeb strony zmieniamy znak graficzny. Zmieniona została kolorystyka oraz czcionka. W literkę „A” wkomponowano elementy grafiki florystycznej. Element ten jest obecnie wspólny dla wszystkich logotypów GRUPY FLORYSTYCZNEJ FLORAND.


Rewitalizacja.
W roku 2007 wraz z remontem lokalu pilotażowej kwiaciarni dokonaliśmy kilka udoskonaleń w kwiaciarni wynikajacych z obserwacji codziennej pracy. Chcieliśmy aby otoczenie stało się przyjazne dla Klienta i dla pracowników. W tym czasie dokonaliśmy również rewitalizacji logotypu. Zmieniliśmy czcionkę, odcień, oraz dodaliśmy kwiatowe elementy graficzne.

 

Stworzenie pakietu franczyzowego.
W 2010 roku, po kilku latach mozolnej pracy nad stworzeniem pakietu franczyzowego jesteśmy gotowi na ogólnopolski rozwój w oparciu o partnerów franczyzowych. Jednym z elementów pakietu jest Księga Wizualizacji na potrzeby której opracowaliśmy nowy logotyp marki BUKIECIARZ. Jest to zmodyfikowany poprzedni znak, w którym zmienilismy barwę, czcionkę oraz dodaliśmy kolejny motyw kwiatowy.

 ®

Ochrona znaku.
W dniu 29 lipca 2011, po przeszło rocznym postępowaniu otrzymaliśmy decyzję z Urzędu Patentowego Rzeczypospolitej Polskiej o udzieleniu ochrony na znak towarowy słowno-graficzny BUKIECIARZ. Od tej pory możemy do znaku dodać symbol ®.

Czym jest marka?
Marka jest pojęciem złożonym, nieposiadającym jednolitej i jednoznacznej definicji.

Można powiedzieć, że marka to symbol, wzór lub ich kombinacja tworzona celem określenia dóbr lub usług danej firmy i wyróżnienia ich spośród konkurencji.

Marka to również produkt, który zapewnia korzyści oraz wartości dodane, które Klienci cenią w wystarczającym stopniu, aby dokonać zakupu.

Marka z perspektywy marketingowej to wizerunek i reputacja, z perspektywy biznesowej to model biznesowy wykorzystujący unikalność i siłę biznesu do generowania wzrostu i rozszerzania. Rozszerzania na nowe rynki, nowych klientów i nowe oferty.

Dla nas marka jest łącznikiem pomiędzy oczekiwaniami naszych Klientów a naszą filozofią działania.

Nasza marka jest obietnicą i zobowiązaniem stabilności i jednolitości, gwarancją jakości naszych produktów i usług.

Czym jest marka BUKIECIARZ?
BUKIECIARZ to marka z prostą, ale skuteczną filozofią. Filozofia, która stanowi podsumowanie tego, w co wierzymy. Pozwala nam budować z sukcesem obraz marki, który ma uniwersalne znaczenie dla ludzi. Filozofia prowadzi naszych pracownikowi i pozwala nam koncentrować się na skutecznym działaniu.

Wyznawane przez nas wartości kierują naszym zachowaniem. Pomagają nam przekazywać inspirujące idee i wzmacniają przekonanie, że Klient powinien zawsze być na pierwszym miejscu. Te wartości wskazują z jednej strony, co powinniśmy robić, a z drugiej, w jaki sposób należy to realizować. Mają uniwersalne zastosowanie. Stosowane wspólnie z filozofią marki sprawiają, że kwiaciarnia BUKIECIARZ jest niepowtarzalna i wyjątkowa.

Identyfikacja BUKIECIARZ
Tożsamość wizualna BUKIECIARZ jest cennym elementem marki. Pomaga ludziom rozpoznać nasze usługi i działa jak gwarancja jakości i oryginalności. Nasza identyfikacja wizualna to nie tylko znak, to także sposób używania koloru, wybierania zdjęć, tworzenia tekstów, a nawet barwy oświetlenia sklepu. Nasza tożsamość jest rozpoznawalna ponieważ jest atrakcyjna, charakterystyczna i konsekwentnie stosowana.

Logotyp
 
Prostota naszego logo powoduje, że jest to bardzo silny w swoim wyrazie znak graficzny. Logotyp składa się ze słowa BUKIECIARZ, z wkomponowanym w literę „A” motywem roślinnym.

Czcionka oraz motyw roślinny w literze „A” stanowi połączenie z innymi logotypami marek  GRUPY FLORYSTYCZNEJ FLORAND.

Ostatnio zmieniany środa, 04 kwiecień 2012 16:45
× Uwaga! Serwis florand nie jest już atkualizowany, zapraszamy na naszą nową stronę wsparcieflorystow.pl

Bukieciarz