Regulamin dostaw kwiaciarni

Doręczenie kurierem

  1. Kwiaciarnia jest czynna w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 21, w soboty od 8 do 21, w niedzielę nieczynne
  2. Kwiaty doręczamy od poniedziałku do niedzieli (7 dni w tygodniu).
  3. Kwiaciarnia na realizację zamówienia potrzebuje 3 godzin. Przy składaniu zamówienia należy wybrać konkretny przedział czasowy.
  4. Doręczenie:
    1. od poniedziałku do piątku :  zamówienie złożone i opłacone do godz. 15:00 – realizacja w dniu złożenia zamówienia. 
      Po 15:00 należy  sprawdzić możliwość realizacji w danym dniu telefonicznie pod numerem 756445574  lub e-mailowo: biuro@florand.com.pl
    2. w sobotę: zamówienie złożone  i opłacone do soboty do godz. 13 – realizacja w dniu złożenia zamówienia.
      Po godzinie 13:00 należy sprawdzić możliwość realizacji telefonicznie 756445574 lub na e-mail biuro@florand.com.pl
    3. w niedzielę: zamówienie złożone  i opłacone do soboty do godz. 13 – realizacja w dniu złożenia zamówienia.
      Po godzinie 13:00 należy sprawdzić możliwość realizacji telefonicznie 756445574 lub na e-mail biuro@florand.com.pl
  5. Na życzenie klienta istnieje możliwość  dostawy przesyłki na „wskazaną godzinę” lub na Śluby, Pogrzeby itp. uroczystości. W celu ustalenia szczegółów należy skontaktować się z Kwiaciarnią pod nr tel 756445574 lub na adres e-mail biuro@florand.com.pl
  6. Nie realizujemy dostaw w Nowy Rok, Trzech Króli, Wielkanoc, 1 Maja, 3 Maja, Boże Ciało, 15 sierpnia, 1 i 11 listopada, 24, 25,  26 i 31 grudnia. 
  7. Nie przekazujemy odbiorcy żadnych informacji o nadawcy przesyłki. Jeżeli chcesz, aby odbiorca wiedział od kogo są kwiaty, należy wypełnić bilecik.
  8. W celu zapewnienia skuteczności realizacji zamówienia, konieczne jest podanie numer telefonu kontaktowego do odbiorcy.
  9. Kwiaciarnia – w razie konieczności – może skontaktować się z odbiorcą w celu potwierdzenia adresu i czasu doręczenia. Podczas takiego kontaktu odbiorca nie jest informowany o charakterze przesyłki, forma niespodzianki zostaje zachowana.
  10. Odbiorca jest zobowiązany pisemnie potwierdzić odbiór przesyłki.
  11. Odbiorca (wskazany przez Klienta) ma prawo odmowy przyjęcia przesyłki, co oświadcza na potwierdzeniu doręczenia. Takie zlecenie uznaje się za zrealizowane.
  12. Kwiaciarnia nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedoręczenie przesyłki wynikające z poniższych sytuacji:
    1. nieobecność odbiorcy pod wskazanym adresem w czasie realizacji zamówienia zgodnie z umową z Klientem
    2. podanie błędnych danych adresowych odbiorcy przez Klienta.
  13. Jeżeli odbiorca jest nieobecny pod wskazanym w zamówieniu adresem, przesyłkę pozostawimy domownikom lub w recepcji. Gdy nie ma możliwości pozostawienia przesyłki domownikom bądź w recepcji, wówczas zostawiamy awizo informujące o doręczeniu z prośbą o kontakt telefoniczny z kwiaciarnią. Gdy odbiorca skontaktuje się z kwiaciarnią, wówczas ustalamy szczegóły ponownego doręczenia w terminie dogodnym dla odbiorcy. W przypadku braku kontaktu odbiorcy w terminie 3 dni zamówienie uznajemy za zrealizowane, po uprzednim potwierdzeniu, że awizo zostało zostawione pod prawidłowym adresem. Klient może odebrać na własny koszt Produkt pod adresem i w terminie wskazanym przez Kwiaciarnię uwzględniającym szczególną cechę Produktu, jaką jest szybkie uleganie zepsuciu.

Odbiór osobisty

  1. Odbiór osobisty zamówienia jest możliwy w czasie pracy kwiaciarni, czyli w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 21, w soboty od 8 do 21, w niedzielę nieczynne
  2. Zamówienie złożone i opłacone do godz. 17 może zostać zrealizowane w tym samym dniu. W soboty zamówienie złożone i opłacone do godz. 13 może zostać zrealizowane w tym samym dniu. 
  3. Klient jest informowany drogą mailową oraz poprzez wiadomość SMS, o której godzinie zamówienie  będzie gotowe do obioru.
  4. W przypadku braku odbioru zamówienia w terminie wskazanym w wiadomości e-mail i SMS, kwiaciarnia kontaktuje się telefonicznie z Klientem  oraz wysyła powtórną wiadomość o gotowości zamówienia do odbioru.
  5. W sytuacji braku kontaktu Klienta z Kwiaciarnią w terminie 3 dni zamówienie uznajemy za zrealizowane, po uprzednim potwierdzeniu, że Kwiaciarnia podjęła bezskuteczną próbę kontaktu z Klientem.

Polityka zastępowania produktów

Kwiaciarnia dostarcza bukiety zgodnie ze wzorem prezentowanym na zdjęciach na profilu na platformie bukietto.pl.

Zamówienie jest realizowane zgodnie z obowiązującymi zasadami pracy w sieci, a bukiet wykonywany jest przez profesjonalnego florystę.

Kwiaty są produktem szczególnym. Ze względu na sezonowość niektórych gatunków oraz przez wzgląd na indywidualny styl każdego florysty, dostarczane bukiety mogą w minimalnym stopniu odbiegać od  wzoru przedstawionego na zdjęciu. Ewentualne zmiany nigdy nie będą przeprowadzone w sposób niekorzystny dla wizualnego odbioru danej kompozycji. 

Kwiaciarnia zastrzega sobie możliwość zamiany jednych gatunków kwiatów na inne. Kwiaciarnia proponuje w swojej ofercie bukiety w konkretnej gamie kolorystycznej bez wskazania poszczególnych gatunków kwiatów, co oznacza, iż finalny skład danego bukietu może nieznacznie różnić się od wzoru przedstawionego na zdjęciu, przy jednoczesnym zachowaniu wybranej kolorystyki.